U poslovanju kompanija koje su društveno odgovorne trebalo bi (mada i dalje često nije tako) da se podrazumeva da poštuje ljudska prava i ne zagađuje životnu okolinu. Ako je taj prvi uslov ispunjen, tek onda možemo govoriti o nadogradnji: učešću u humanitarnim akcijama i drugim vidovima društvene odgovornosti. Jedna od naših najznačajnijih konkurentnih prednosti je kombinacija znanja, kreativnosti i inovacije svih naših radnika. Snažna društvena odgovornost ogleda se u brizi za dobrobit i sigurnost našeg osoblja i ljudi iz šire društvene zajednice. Svi oni doprinose našem poslovanju. U saradnji sa radnicima, njihovim porodicama, lokalnom zajednicom i društvom u celini, Virdžinija se zalaže za održiv ekonomski razvoj radi poboljšanja kvaliteta života.
Naš cilj je da doprinesemo poboljšanju kvaliteta života naših zaposlenih, njihovih porodica i zajednica u blizini našeg preduzeća. Društvena odgovonost je jedan od najvažnijih elemenata našeg poslovanja, i služi nam kao smernica prilikom donošenja ispravnih poslovnih odluka i preduzimanja odgovarajućih akcija. Sprovođenje društvene odgovornosti u našem slučaju nije deo PR strategije (kako bi skrenuli pažnju javnosti na to što smo uradili) koja ima profitnu dimenziju. Mi važimo za preduzeće gde se zna domaćin i gajimo domaćinski odnos. Zato se svi, na poslu i u životu, trudimo da šta god radimo radimo najbolje što možemo, na našu ali i korist društva u kom živimo.